Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2014 00:35 - ЗАЩО?
Автор: trans4mer Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1078 Коментари: 1 Гласове:
2



Защото искам да помогна на всеки, който търси промяна в живота си, за да постигне удовлетворение и щастие. Вярвам, че хората се учат докато са живи, но само тези, които го искат. Това ще бъде страница за тези които осъзнават нуждата от следващата стъпка в живота си - дали за да намерят хоби, дали за да отслабнат или да започнат по здравословен начин на живот, или просто за да изразят мение.

Провокира ме факта че има ужасно много хора които се срамуват от тялото си, заради неговите форми, като и аз влизам в това число. През годините се борех с килограмите и самочувствието си по различни начини  и методи  и съвсем скоро открих истината за постигането на "своето собствено съвършенство". Искам да споделя всички мои знания и опит с хората, които търсят постигането на отговори, които искат да се развиват, учат и да постигнат желаното удовлетворение. Самата аз не смеех с никого да споделя истинските си мисли и чувства за това как изглеждам, какво искам, срамувах се да потърся помощ. В моментите на слабост изяждах поредното шоколадово лакомство, за да  си доставя фалшива радост, вместо да се стегна и да се боря за това, което исках най-много. Сега разбирам, че това което ми липсваше беше подкрепа  и това някой да повярва в мен и успеха ми. Мислех си, че никой не ме разбира и че ще ми се смеят ако споделя тревогите си. С този блог заявявам, че ще подкрепям всеки, който има нужда от приятел и от опора. Дори само един човек да вдъхновя и да подкрепя това ще ми даде сила и самата аз да продължа, да не се откзвам и да не загърбвам това, което ми  дава живот.

  След години борба с килограмите, разбрах че това всъщност не е борба с теглото, а със самата мен. И най-лошото е че средата и съвременният начин на живот ни вербуват и не ни дават право на избор, освен ако не се опълчим срещу тях. Години наред опитвах с диети, с непостоянни тренировки, с кремоеве, с хапчета, с процедури, но само с едно единствено нещо постигнах дълготраен резултат - когато приех че комплекса от правилно хранене и тренировки е начин на живот. Винаги има моменти на спадове и възходи и дори да кривнеш, важното е да се върнеш и да продължиш по план без да се фокусираш върху неуспеха, а да се концентрираш върху подобряването на процеса.

Готова съм да споделя своя опит и развитие и се надявам да науча още повече от комуникацията си с вас, защото аз съм далеч от това да знам всичко и да съм перфектна.  Ще се радвам просто да съм ви полезна!



Гласувай:
2



1. trans4mer - Гласувай, ако искаш да прочетеш още!
04.04.2014 00:50
;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trans4mer
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 44751
Постинги: 12
Коментари: 3
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930